/ Allmänt /

31/8-20 Måndag

Påbörjar ännu en vecka utan lillmatte🥺
Men idag fick jag höra hennes röst🥰
Hon har inte glömt mig, hon saknar mig och mina kompisar jättemycket🤭🤗

Följde matte till sjukgymnasten. Inte hela vägen in utan jag fick träna lite ensamträning utan henne.
Det gick bra för oss båda🤩

Hemma igen så fick matte ett ryck🥴
Gå igenom garderoben.
Ja inte bokstavligen men det var visst dags att rensa ut.
Själv tyckte jag det var lattjo lajbans😛

På det var vi värda en siesta👌
Kan aldrig sitta fel😄


I vanlig ordning. Nej jag kan inte sova på samma ställe konstant🤭
Jag behöver flytta på mig emellanåt.

Ikväll gav vi oss ut på en strappats själva igen😳
Bara vänliga hundägare med hundar.
Ingen som skulle prompt fram till oss.
Ngr verkade själva ha ngn traumatisk upplevelse😔

Jag tror både jag och matte växte lite☺
Fast vad promenaden tog idag. Båda vi blev helt dränerade🙄
Kanske inte konstigt när man går på helspänn🤔

Så en liten tupplur innan middagen hanns med😂


Efteråt var både jag och min mage så redo för middagen😋
Mush Hellä Nöt❣❣
https://www.mushbarf.com/sv/
Ihop med det så blev det lite glukosamin, blodpulver, nyponpulver🤭 Lite olja också.


5 sek‼
Sedan slut😱
Så gott idag. Alltså sjukt gott🙄
Undra ifall där bor en liten mask i min mage❓🙈🙉🙊
Är jag gravid⁉️
Näe🤣 Jag hade nog bara en sådan dag🤭

Nu tar vi kväller och strax blir det sängen.
Sov gott😘


#mushambassador / #poweredbymush
#1 / / Gunsan.:

Mat e gott, förstår att du slukade bitarna i ett nafs.💖
Här blire rotmos idag, kke inte din favoritmat :-D

Svar: Jag har aldrig fått smaka rotmos....vet inte om jag kommer få göra det heller. Däremot vet jag tt matte ÄLSKAR rotmos🤗
sisuslife.blogg.se