/ Allmänt / Träna/Öva / Äventyr/Upplevelser /

30/12-20 Onsdag

Det tar sig. Snart bara 24h kvar innan allt vänder om jag lyssnar på majoriteten🤭
Jag må var naiv men jag tror inte 2021 blir så toppen faktiskt. Får nog vänta till 2022 iaf🙈
Hua, lät jag negativ nu?
Det var inte meningen...

På fm for vi till "familjen"🤩
Matte skulle Skypa med en vad hon nu är förutom bra och bäst🙃 
Sedan blev det julklappsutdelning🤗


Så otroligt vackra paket🤩
Ett till mig och ett till Lotus.
Toppensaker❣❣
Ja fick typ en prasselpåse med svans och rosett. Lotus fick en filur med kattmynta. Han blev så Kär😍😍😍😍

Mina vänner kikade över en stund också.


Till vänster Vera, mor till Astrid som då är till höger🤭

Katten Brasse har mått sisådär nu ett tag. Så idag blev det klappat och klart.
Veterinären nästa🥳
Då ska du veta att Brasse gillar att fara, han är nyfiken av sig.
Helt knasigt men vi fick en film av han när han var på plats. Han kurrade‼️🤪


Vi visade vårt stöd för han innan han for.
Han kom hem med lite medicin men kommer bli toppenbra igen🤗

Det blev också årets sista sim🙃
Där hade jag blandade känslor...
Fast det är väl inte så långt kvar till nästa år iofs🤭


Jag är inte så förtjust i duscha av mig innan. Men väl i så trivs jag😃
Sedan dusch och fön är det lite sisådär med också.
Men jisses så gott jag sover edan efteråt☺🥱


Jag har världens bästa "medbrottsling"😛
Fina Eva-Lena❣❣
Hon finns där i vått och torrt. Idag blev det mer blött🤭


Vet inte hur dessa godingar känner sig efter idag. Men jag släcker lampan nu. Hoppas få vakna lagom imorgon😜

Sov Gott😘
#canis_praxis / #hundhalsanipitea / #mushambassador / #poweredbymush / @taros_hundsport
#1 / / Gunsan.:

GOTT NYTT ÅR önskar jag er...
2020 sparkar vi ut o välkomnar ett 2021 o ser positivt framåt.

Nospussar o kramar 💗

Svar: Gott Nytt till dig också🤗
Jag är lite konstig för jag säger Tack 2020 för allt du lärt mig och Välkommen 2021🤭
Många Nospussar och Kramar😘🤗😘🤗😘🤗😘
sisuslife.blogg.se