30/6-20 Tisdag

Tisdag men kunde gott heta pirrdagen också🤣
BPH på schemat.
Många blandade känslor☺
Men svårt samtidigt då jag inte riktigt visste vad det var🙈


Matte och hennes kompis Malin var bra.
De var lugna och trygga.
Lät mig få nosa runt, kika och upptäcka saker💖


Fick t.o.m komma upp och kolla lite ovan☺
Så mysigt det var😍

Det var märkliga saker de ville jag skulle utföra.
Skrammel, skott, märklig gubbe som dök upp från ingenstans.
Dessutom var han alldeles platt😳
Den gubben kan inte ha mått bra🤭

Det mest "skrämmande" var nog ändå filuren som påminde om hattifnattarna😱😖
Det visade sig iofs vara en vanlig tvåbenting
bakom allt det där till slut.

Kan det verkligen varit frivilligt lr var hon kidnappad⁉️
Nog måste det varit frivilligt😄
Hon verkade rätt nöjd när det hela var över🤭

Det var jag också😂
Missförstå mig inte, jag hade riktigt skoj.
Och allt var som ett nöjesfält🤩
Det ena avlöste det andra.
Men jag blev rätt trött av allt roligt🥱

Så det som återstod var en genomgång.
Den ides jag inte riktigt lyssna på.
Men den var nog mer inriktad till matte skulle jag tro☺

Jag snappade iaf upp att jag gjorde intryck på dem och lyckades charma dem🤩
De önskade mig lycka till🍀
Och för att jag varit så duktig så fick jag en rosett🤗


Stilig va😉
Då syftar jag på rosetten här förstås🤣


Onödig sak som matte sa men jag var värd den tyckte hon🥰

Blir ett härligt minne🥳

När vi kom hem fanns där även en överraskning för oss alla😛

Tadaa❣❣


Jajomän🤣
Nu är glaset på plats‼
Tänk, tänk om de även godkänner allt denna vecka🤗
Gissa vart jag, Lotus och matte då kommer vara🤩

Sov gott vänner💖

#mushambassador / #poweredbymush
#1 / / Gunsan.:

Du är duktig, så värd en rosett ❤️
Wow, snart så får du va ute o spana på balkongen igen. :-)

Svar: Men lr hur😘 Vilken vecka jag har🥳
sisuslife.blogg.se