/ Allmänt /

30/11-20 Måndag

Sista dagen i november.
Och igår var det 1:a advent. Då var vi hos vår "familj".
Tände ljus och fikade🤩
Sedan fick jag följa med ut på promenad🤗
Det ihop med Vera och hennes husse Allan🥰 Över 1h var vi ute. Och jag sprang fritt i skogen. Den känslan❣❣
Självklart hade jag vintertäcke på samt reflex och lysen.

Idag tyckte matte det skulle vara bra att kläcka en idé igen🙈
Vi har sett ett flertal julkalendrar nu. Men ingen som passar min mage🥺
Och Mush har ingen julkalender i år. Sååååå🥳


Tadaaa🤗
Man tager vad man haver.
Inte den tjusigaste kanske men ack så fylld med Kärlek och Omtanke💞


Lite så jag önskar det var imorgon idag🤭
Hon förklarade att de större paketen är till adventsdagarna. Annars är det bara att välja ett paket varje dag.

Jag har ju börjat att krypa ned under täcket. Det är så mysigt.
Så kom jag på en sak🤪
Lillmatte har ju också ett täcke. Så då kom jag på att det är nog på tiden att testa hennes täcke😊


Hmmmmm....🙄
Nja....


Okej. Det är inte som mattes täcke lr säng.
Tror jag fortsätter sova hos matte😄

Ikväll kom det mer snö. Flingor småstora och fluffiga.
Plötsligt så hör jag hur det knackar på fönsterbläcket😏
Nämen då har det börjat regna😳
Blir spännande och se hur väglaget är imorgon. Då ska vi nämligen ut på promenad kl 10:00-11:30.
Varför just de klockslaget?
Jo för två ggr i veckan kommer matte få ledsagning för att ta sig ut🤗
Första gången imorgon. Blir spännande och intressant.

Ha en skön kväll nu.
Nospuss😘

#mushambassador / #poweredbymush / #taros_hundsport
#1 / / Gunsan.:

Fiffigt, bra kvinna reder sej själv. Mycket kan man fixa själv om man är händig o har lite fantasi :-)
Min kisse fick en kalender som Tina köpte på Rusta, hoppas att tösen uppskattar den :-)
Nospuss 💕

Svar: Hoppas också kalendern faller i god smak🤩 Så vänligt av henne att skaffa en kalender😍
sisuslife.blogg.se