/ Allmänt / Träna/Öva / Äventyr/Upplevelser /

30/10-20 Fredag

Blev en runda till vårt kära Stora Coop Örnäset igår.
Blir lika förvånad varje gång jag är där.
Den personalen🥰
Alltid trevlig, hjälpsam, dessutom glad och positiv.
Den chefen de har, hon vet hur man gör😊

I två veckors tid har jag "tjorvat" med maten. Senaste veckan har jag t.o.m vägrat äta den🙄 Jag som älskar min mat....
Säger matte si så har jag sagt så. Säger hon så så har jag jag si lr kanske t.o.m hm🤭

Igår trillade polletten ned för henne. Jag har börjat mitt andra löp.
Så onödigt kan jag tycka. Jag är trött, så väldigt trött. Känner det som jag har sålt smöret och tappat alla pengarna. Svårt att koncentrera mig, hör knappt ngt och minns inget🤯🥺
Tre veckor....jisses. Matte säger vi får försöka ha överseende med varandra nu. Mer nu än i vanliga fall.

Idag skulle jag ha fått träffa ngr nya stjärnor. En dam och två herrar. 
Vi får vänta med den träffen iaf i tre veckor nu😟
Så istället for vi iväg till Espresso House i Boden idag.

Träff med vår "promenadMalin"🤗
Livet är inte som tidigare dagar utan löp.
Det var jobbigt att inte ha koncentrationen. Inte så att jag inte kunde bete mig, absolut inte.
Utan mer att jag inte kunde slappna av som jag brukar.
Jag behövde ha koll🤪 Dessutom, mitt i vanliga fall superluktsinne, det är nu om ngt annat 💯X💯 ggr värre nu🤯


Matte gjorde det mysigt för mig och försökte underlätta för mig.
Ååååå så gulligt av henne🥰

Malin hade ngr ärenden efteråt och då passade vi på att ta en paus i solstrålarna som fanns🤩


Det kom en äldre herre fram till oss. Med ett avstånd på 2,5m.
Han ville så gärna berätta om sina djur han haft samt katten han har nu. Hon är visst 15 lr 16 år.

Just nu var han på väg till en restaurang som på fredagarna gör iordning matlådor man får ta med sig. Det var visst fläskfilé idag med potatis och gräddsås😊😋
Han skulle köpa för en vecka så han hade.
Sedan till affären för att köpa kattmat och en grädde.

Katten får grädde varje morgon och kväll berättade han. Fast inte förrän frukost och middag var uppäten🤭
Så glad jag är att matte lät han prata och dela med sig.
Han var så lycklig. Sa att man blir mer galen ju äldre man blir. Vi skulle förstå vad han menade när vi själva hamnar där.

Efteråt så blev det en ny upplevelse för mig.
Faktiskt för matte också🤭
En garn kombo djurbutik.


Så mycket garn❣❣
Där och då bestämde sig matte för att hon nu minsann ska börja virka🤣
Åt mig😱
Får se vem som skrattar sist🙃
Det här är inte hennes grej men vem vet. Kanske hon är en stjärna på det.


Malin försökte förklara det där med olika garn, olika virknålar, storlekar etc.
Både jag och matte lyssnade. Noga👌

Nu är vi iaf hemma. Matte ligger och tittar på Pinocchio.
Hon har aldrig sett hela filmen mer än snutten som varit på julafton.
Själv ligger jag och gosar runt och sover rätt mycket🥱😴



Ha en skön kväll💖




#mushambassador / #poweredbymush / #taros_hundsport
#1 / / Gunsan:

Attans inga pojkar på flera veckor, men tiden går fort :-)
Ska bli spännande å se vad matte kommer att virka åt dej.💞

Svar: Hihi näe nu är det stopp. De tvåbenta tror att denna gång kanske jag blir intresserad. Första gången var jag det inte🤭
Lr hur😄 Väntar med spänning jag också🤩
sisuslife.blogg.se