/ Allmänt / Carpe Punctum/Njut av Nuet /

29/1-21 Fredag

Tänk så mycket vila kan ställa till, påverka, utveckla🤭
Jag känner att jag verkligen behärskar detta med vila.
Inte för att skryta men😜kanske jag t.o.m är bäst🤣


T.o.m så bra så jag inte har skrivit här på ett tag🙈
Se, allt har minst två sidor och i detta fall blev skrivandet baksidan😄

Vila är i huvudsak min sysselsättning. Jag kommer ut ngr ggr per dag tack vare lillmatte😍
Men ack så långsamt och kort vi går🥴
Ska visst vara så här ett tag till....
Så då är det väl bara vila som gäller då🙃


Matte har haft ett hembesök också mitt i allt. Ett möte. Ett sådant där mindre kul möte där de "hjälpande" framstår sig själva så bra med att påvisa att IQ inte är den bästa😖😂
Då fick jag iaf min ena bädd bredvid matte. På golvet.


Hihi🤭 Det var inte så tokigt det heller faktiskt.

Det har kommit paket också🥳
Nu får jag ju iofs inget göra, aktivt. Men läsa, det kan jag. Även om jag faktiskt är aktiv när jag läser🤪
Matte sa bestämt att det inte är samma sak som att vara fysiskt aktiv. Njaaaa, tolkningsfråga säger jag. Men absolut, de delar av min kropp som bör ta det lugnt, de gör det även när jag aktivt läser😄


Bollvandring. Spännande.
Det är Åsa Tova Bergh som skrivit den. Hon är en tjej med många järn i elden😍🤩
Ni kan söka på henne och ngt som heter Eget bevåg och HUNDraelvans.

Annars, mer vila😂


Ha en skön kväller🤗
Det ska jag. Jag ska delta i ngt som kallas för Doga ikväll.
Allt via nätet och Online såklart.
Första gången så jag kan inte berätta ngt om det än🤭

Nospuss😘
#canis_praxis / #hundhalsanipitea / #mushambassador / #poweredbymush / #taros_hundsport
#1 / / Gunsan:

Man ska inte underskatta vila...men ibl kan de blir lite mycket :-D
Tänker på mej själv nu.
Söndag i dag, då ska vi helga vilodagen, hi hi hi
Nospuss 💓

Svar: Sant. Fast nu börjar det spritta i tassarna mina. Men jag får beröm för matte säger till mig och jag lyssnar. Motvilligt men hon vet ju bäst tror jag. Hoppas ni fick en fin vilodag🥰
sisuslife.blogg.se